Edinburgh

20 augustus 2014 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

Al vroeg met de bus naar Edinburgh gegaan. Het was erg druk in de stad omdat er festivals waren. De hele binnenstad was vol met toeristen en mensen die je probeerden naar een voorstelling te lokken.

eerst hebben we een stadswandeling met een gids gemaakt door het oude gedeelte van de stad. Daarna zijn we naar een van de gratis voorstellingen van het festival geweest. Axel had de voorstelling uitgezocht en die ging natuurlijk over games. We moesten wel goed zoeken voordat we doorhadden waar we moesten zijn. De voorstelling was al begonnen maar dat mocht te pret niet drukken. Axel heeft er nog een mooie puzzel aan over gehouden.

daarna nog even snel het Museum in, het was vlak voor sluitingstijd dus we haddn te weinig tijd om alles te zien. Na deze drukke dag waren we het tegen zessen wel zat. Nog even wat eten en vlug weer naar het B&B. Het was een mooie dag, ook het weer was goed vandaag. Morgen gaan we weer naar Engeland.